.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی هلال احمر در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از افتتاح 4 پروژه عمرانی این جمعیت به مناسبت هفته صلیب سرخ در این استان خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌ها مرکز جامع توانبخشی است که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در قائم‌‎شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری صبح امروز به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر در جمع خبرنگاران با تبریک این روز به داوطلبان، نجات‌گران و جوانان صلیب سرخ در ایران اظهار کرد: شعار اصلی که فدراسیون جهانی صلیب سرخ در این هفته به تمام جهان اعلام کرده است، همه جا برای همه است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در هفته هلال‌احمر در مازندران برگزار می‌شود، افزود: روز گذشته خدمات جمعیت به مناسبت این هفته از مصلاهای مازندران آغاز شد و نخستین افتتاحیه را به‌زودی در رامسر یعنی پایگاه بین شهری و کوهستانی لیماکده را خواهیم داشت که با هزینه 350 میلیون تومان احداث شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: بهره‌برداری از پایگاه پلور با قابلیت پایگاهی و اسکان در راه ماندگان با هزینه 1.4 میلیارد تومان، راه‌اندازی مرکز کنترل عملیات و اداره عملیات در فرح‌آباد با هزینه 2 میلیارد تومان و پایگاه مرحوم بیژن دفتری در کنار آن که با صرف 300 میلیون تومان احداث شده از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این جمعیت در هفته هلال است، ضمن اینکه پایگاه بابلسر نیز در دست اقدام است اما نیاز به پروسه‌های اداری دارد که انشاالله در هفته دولت افتتاح می‌شود.

عضو کارگروه سلامت مازندران درباره افتتاح مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر اظهار کرد: این مجموعه با هزینه 100 میلیون تومان تبدیل به مرکز جامع شده است که شامل گفتاردرمانی، کاردرمانی و ارتوپد فنی است و در نظر داریم در کنار آن، جامعه هدف را از وجود متخصصان مغز و اعصاب و ارتوپد نیز بهره مند سازیم.

وی ادامه داد: مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر، روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

اکبری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس، چادرهای جذب نیروهای داوطلب، راهاندازی کاروان سلامت و امدادگر و اردوهای جهادی در استان ازجمله در تنکابن، برگزاری مسابقات امدادی، مانور زلزله، دیدار با شهدای امدادگر، تکمیل نرم افزار هلال ios به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی مازندران و قرعهکشی سفر کربلا برای خادمان نوروزی هلال به تعداد 73 نفر از دیگر برنامه‌هایی است که در روزشمار هفته هلال احمر در مازندران آمده است.

وی با اشاره به فعالیت 4 هزار پرسنل جمعیت هلال احمر استان در نوروز 97 اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با نیروهای جمعیت که در نوروز امسال در سراسر کشور به‌کارگیری شده‌اند، حدود یک پنجم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در پایان درباره خانه‌های هلال روستایی در مازندران گفت: ساخت 131 خانه هلال روستایی در استان را در دستور کار داریم که تاکنون 120 خانه ساخته شده و از این تعداد، 48 مورد آن تجهیز کامل شده‌اند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.